O mnie

Moje zdjęcie
Dolny Śląsk, Poland
Kotomaniaczka pałająca miłością do malin, zielonej łąki, zapachu jaśminu i koszonej trawy. Zafascynowana wszystkim, co inspirujące, zainspirowana wszystkim, co piękne.. Bo prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia..

sobota, 21 maja 2011

Majowe wytwory ;)

Pisałam, gdzie byłam, co robiłam, ale nie napisałam, że było też kreatywnie podczas tych moich wiosennych wakacyjów ;)

Udało mi się zasiąść na dłuższą chwilkę do maszyny i dać upust trochę mojej wybujałej wyobraźni, która dosadnie się juź domagała realizacji choćby części pomysłów.

Zacznę może od tego, że moja najukochańsza przyjaciółka miała urodziny. Właściwie to miała je w styczniu, ale los chciał, że od sylwestrowej nocy nie miałyśmy okazji się spotkać, a takowa nadarzyła się dopiero na Wielkanoc. W zasadzie to już drugi lub trzeci rok zrzędu tak wyszło. Wręczyłyśmy sobie prezenty, jako, że ja z kolei mam urodziny w lutym;)
Całkiem milo jest mieć takie dodatkowe urodziny ;)
Znalazłam dla niej pudrowo różową w pełni jedwabną chustę, uszyłam pokrowiec na telefon, zrobiłam kartkę w stylu retro, uzupełniałam paroma dodatkami, jak pięknie pachnący błyszczyk i motylkowa błyszcząca broszka i zmajstrowałam taki oto prezent ;)



Podobał się z czego byłam niezmiernie rada;)

Następnie pomyślałam, że skoro kwiatkowego materiału mam jeszcze spory kawałek, to mogę zgodnie z pośbą przyjaciółki, mamy, siostry, kuzynki i jej córki, utworzyć całą wiosenną kolekcję tych pokrowców na telefoniki ;)
Bylo i ch w sumie 6, prawie wszystkie z jednym wyjątkiem takie same, różnią się jedynie wymiarami. Ot takie Pokrowce- Komórkowce :)
Wyszły tak o ;)





Jeszcze na żadnym blogu takowych pokrowców nie widzialam, więc chyba jestem PIERWSZA!!;P Zapraszam do inspirowania, odgapiania i własnego tworzenia :) a jakby mi któraś napisała, że ją takie właśnie moje cuś zainspirowało to rozpłynę się z radośi chyba :) noo przynajmniej milusio by mi było ;)
Jednocześnie informuję, że kawałek materialu jeszcze posiadam i jestem w stanie wykonać na zamówienie;] gdyby ktoś wyraził chęć posiadania to proszę o info w komentarzu, skontaktuję się wtedy z tą osobą;)


Na pokrowcach się moja praca sie skończyła, do reszty utworzę jednak osobny post, gdyż czas mnie nagli niesamowicie i już dziś nie dam rady ;(

Pozdrawiam
eM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz