O mnie

Moje zdjęcie
Dolny Śląsk, Poland
Kotomaniaczka pałająca miłością do malin, zielonej łąki, zapachu jaśminu i koszonej trawy. Zafascynowana wszystkim, co inspirujące, zainspirowana wszystkim, co piękne.. Bo prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia..

wtorek, 24 maja 2011

Lato wiosną.. + torebkowe gadżety ;)


Chcieli wszyscy wiosnę - jest wiosna. Trochę tylko mało wiosenna, bardziej letnia. Nawet za bardzo letnia jak dla mnie, bo ciężko mi umysłowo pracować, gdy widzę jak się wszystko w słoneczkowych promieniach za oknem rozpływa. Wszystko dosłownie, bo ja się też rozpływam jak tylko pojawiam się na dworze, a to już mnie wcale tak nie cieszy. Oczywiście, że wolę słońce niż deszcz, że 28 stopni jest lepsze niż 12, że lody, że spacery, że energia z góry spływa... To wszystko tak!

Ale czy by w Polsce nie mogło być tak choć jednego roku, w którym to by się szanowne pory roku do swoich terminów zastosowały? Że mogłabym nosić czułenka, które kupiłam poźną zimą/wczesną wiosną na rozpoczęcie sezonu wiosennego i choćby miesiąc się nimi pocieszyć? Nie mogę. Bo to musi albo mrozić i lać na początku wiosny, albo jeszcze gorzej - śniegiem mnie zasypać w weekend majowy, a zaraz potem na zadość uczynienie dowalić upał i prawie 3dychy na karku.. znaczy się na termometrze ;P a ja zwyczajną 20stką bym nie pogardziła ;)
Ale jak już ma być lato niech będzie.
A jak lato to truskawki, a jak truskawki to koktajle, drożdżowce, ryż, makaron wszycho z truskawami ;) MNIAM juz zacieram rączki.
Pewnie już nawet są, ale póki co urzędowe sprawska mnie goniły i nie miałam chwili, by się za nimi pooglądać, co w najbliższych dniach nadrobię na pewno, jako, że moja miłość do truskawek jest równa tej do kotów, czyli wieelka ;)




Nie za bardzo mam czas, by się dosiadać do swej maszynowej przyjaciółki, ale udało mi się takowy komplecik poczynić dla swojej bliskiej koleżanki z pewnej okazji ;)
Etui na okulary i telefon w tildowym wydaniu. Takie sobie torebkowe gadżety oko-umilacze ;)






Z tego materiału poszyłam też inne bajerki, ale o tym next time ;)

Wspaniałego popołudnia życzę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz